Vista aèria carrer de Barcelona

Podeu consultar tots els comunicats i notes de premsa que l’Institut Cerdà ha fet arribar als mitjans de comunicació i a altres entitats.

Observatori de la Logística - CIMALSA

El descens de l’atur un 14% en el transport i l’emmagatzematge referma la reactivació de la logística a Catalunya al 2016

Llegir més

La colaboración público-privada aumenta la eficacia técnica y económica de los Servicios de cons

Institut Cerdà presenta los resultados preliminares del estudio “Hacia la eficiencia en la contratación de los Servicios de Jardinería en las entidades locales”.

Datos extraídos del análisis de servicios de Conservaciones de Jardines y Áreas Verdes municipales en toda la geografía española

Àngels Guiteras, Mariano Marzo i Jordi William Carnes s’incorporen al patronat

L’Institut Cerdà ha acordat incorporar al patronat a Àngels Guiteras, Mariano Marzo i Jordi Wiliam Carnes

Joan Molins i Amat, nou president de l’Institut Cerdà

Joan Molins i Amat, nou president de l’Institut Cerdà (Barcelona, gener 2016)

El patronat de l’Institut Cerdà ha nomenat a Joan Molins i Amat nou president en substitució del Dr. Gabriel Ferraté, que serà president d’Honor.

Llegir més

Signatura del Conveni per a la coordinació en les intervencions a la via pública

El Departament d'Interior i les empreses de serveis bàsics, Aigües de Barcelona, Endesa i Gas Natural Distribución signen un conveni per potenciar la coordinació en les intervencions a la via pública.

Llegir més

Impacte econòmic i social dels espais protegits de Catalunya

Obra Social "la Caixa", Institut Cerdà i Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, han presentat l’estudi Impacte econòmic i social dels espais naturals protegits de Catalunya que aporta dades per a la cohesió i el desenvolupament del territori.

Llegir més

Indicadors de competitivitat del sistema logístic

CIMALSA presenta els Indicadors de Competitivitat del Sistema Logístic Català en el context del desè Observatori de la logística (impulsat pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya i Cimalsa) i amb la col·laboració tècnica de l’Institut Cerdà.

L’Institut Cerdà celebra el seu 30è aniversari

El passat 4 de novembre, al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, ha tingut lloc  la celebració dels 30 anys de l’Institut Cerdà presidida per l’alcalde de Barcelona, Xavier Trias. Durant la cerimònia s’ha lliurat el Premi Institut Cerdà 2014 - Innovació i desenvolupament de les ciutats a la guanyadora Elia Hernando Navarro pel seu projecte:

Llegir més

Guanyador del Premi Institut Cerdà 2014 - Innovació i desenvolupament de les ciutats

Després de la fase de valoració i anàlisi dels 65 projectes presentats, el Jurat del Premi Institut Cerdà 2014 ha determinat guanyadora a Elia Hernando Navarro pel seu projecte:

“Pere IV, l’eix ciutadà. Dinamització social econòmica i cultural d’un antic eix industrial o la seva transformació en un laboratori d’innovació urbana”.

Llegir més

Presentació de indicadors de competitivitat de l'Observatori de la Logística

CIMALSA i l’Institut Cerdà presenten els Indicadors de Competitivitat de l’Observatori de la Logística

Llegir més

65 projectes presentats a la 1a. edició del Premi Institut Cerdà: Innovació i desenvolupament de

El Premi Institut Cerdà 2014: innovació i desenvolupament de les ciutats, que enguany celebra la seva primera edició coincidint amb el 30è aniversari de la institució, ha finalitzat la fase de presentació de projectes amb un balanç molt positiu: 65 projectes presentats.

Nota de premsa

Llegir més

Innovació i desenvolupament de les ciutats

Amb motiu de la celebració del 30è aniversari de l’Institut Cerdà, i amb la voluntat de reforçar el seu compromís actiu en l’àmbit de la innovació i la sostenibilitat en el territori, l’Institut posa en marxa la primera convocatòria del Premi Institut Cerdà, orientada a la innovació i el desenvolupament de les ciutats.

Notícies destacades

Plataforma Global per a la Reducció de Desastres

El Servei de Gestió de Crisi i Resiliència de les Organitzacions (SeCRO), que l'Institut Cerdà desenvolupa i coordina per un conjunt d'empreses a Xile, ha estat convidat a assistir a la Plataforma Global per a la Reducció de Desastres (Plataforma Global), reconeguda per l’Assemblea General de les Nacions Unides.

llegir més

Resultats preliminars sobre la col·laboració público-privada en la conservació d’àrees verdes

L’Institut Cerdà presenta els resultats preliminars de l’estudi “Cap a l’eficiència en la contractació dels Serveis de Jardineria a les entitats locals”, a l’Associació de Premsa de Madrid.

llegir més